Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ


ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΑ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ ,ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ,ΠΕΦΤΑΜΕ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ,ΟΣΟ ΑΡΧΙΚΑ,ΕΦΘΑΝΕ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ,ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ,ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΛΠΙΔΙΟΣ,
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΜΕΙΣ,

 ΗΡΘΕ ΝΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.

ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΛΥΤΩΣΕΙ,ΘΑ ΓΙΝΕΙ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ,ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ  ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ

Αντιγραφω απο το fb, ιερομόναχος Λεοντιος Τσικριτσακης,
Πριν 4 χρόνια είχα δει ένα όνειρο μετά από προσευχή ότι βρέθηκα μέσα στην Βουλή και ήταν εκεί ο τωρινός πρόεδρος της Δημοκρατίας ( ενώ εκείνη την εποχή ηταν άλλος πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ηταν ο Παυλοπουλος εγώ όμως είχα δει τον τωρινό τον Παυλοπουλο )και τον ρωτάω τι θα γίνει με την Ελλάδα και μου λέει πάμε για πτώχευση,αλλά μου λέει τι θες να μάθεις εσυ είσαι μοναχός μην ασχολείσαι ,και μόλις μου το είπε γίνεται ένας σεισμός και ίσα ίσα που πρόλαβα και βγήκα έξω στο δρόμο (έβρεχε όχι πολυ και φυσούσε και αέρας )έβλεπα να πέφτει το ένα σπίτι μετά το άλλο είχε σχεδόν ισοπεδωθεί η Αθηνα και είχαν σκοτωθεί χιλιάδες κόσμος ,ενώ στις σκάλες της Βουλης έβλεπα να είναι ακίνητοι χιλιάδες άνθρωποι με κόκκινες και μαύρες σημαίες ,και εγώ τους φώναζα και τους παρακαλούσα να φύγουν γιατί θα πέσει η Βουλή και θα τους καταπλακώνουν τα ερείπια και ξύπνησα τρομαγμένος ……εγώ δεν πιστεύω στα όνειρα, απλός το γράφω επειδή μου έκανε εντύπωση που είδα τον σημερινό πρόεδρο της Δημοκρατίας μέσα στην Βουλή ενώ πριν 4 χρόνια ηταν άλλος πρόεδρος …μπορεί να ηταν απλός ένα όνειρο όπως αυτά που βλέπουμε σχεδόν κάθε μέρα …αν και μέσα μου πιστεύω ότι δεν ηταν απλό όνειρα θα δούμε …επαναλαμβάνω εγώ στα όνειρα δεν πιστεύω …όμως το συγκεκριμένο όνειρο είχε πολλές συμπτώσεις …
H ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ,ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ,ΑΝΤΑΛΑΣΣΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ,ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΙ,ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΣΤΟ ΤΗΣ ΜΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΥΤΟΝ,ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ.
ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ.(ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ).
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΑΘΜΟ,ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ,ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ,ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΤΟΤΕ(ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΚΛΠ).
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ,ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ,ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΞΗΣ..
ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΝΟΙΑ ΘΕΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ.
ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ΘΕΟΥ,ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΠΕΙ...
ΜΟΥ ΕΙΠΕ,ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ,ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΥΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ Ο ΟΕΕΚ,ΤΑ ΕΙΧΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΗΣΕΙ,ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
ΕΧΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΤΟΥ 1999 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΘΕΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 1990,ΥΠΗΡΞΕ ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.